-
Finns de som tycker det är roligt att hälla i massa skit i tanken bara för att de är avundsjuka på åket.Bra köp fisher!
Sant. Det skadar ju inte så sett, jag kunde nog tycka det vore jobbigt att låsa och låsa upp hela tiden. Tankar ju inte SÅ ofta ändå men jag hatar "onödigt trams" Som att köra på isen med bil och låsa den fast man är själv, eller låsa bilen när du tankar
Va f*n?!?! 11 liter bensin = 160spänn... vad kostade det där locket?
Ja jo det finns ju idioter överallt tyvärr. En kompis fick hela sidan på sin bil upprepad (Gammal Mercedes samlarbil) som tur var "bara" att lacka om bilen men likaväl otroligt onödigt och dåligt gjort!Varför V-power? är ju ingen skillnad mot vanlig 95 såvida du inte kör väldigt trimmat Bara massa pengar i sjön.... Det är ju inget magiskt bränsle direkt
Efter att nu ha kört kanske 5-10 mil med nya kedjeskyddet så tog jag av och kolla om det hade tagit emot med kedjan och lite hade allt slipats på ett ställe som bilderna visar och nu har jag bara 14t. Undrar om de kommer att ligga emot bra mycket mer med ett 15t.. Eftersom det är kedjan som kommer ta emot är det skadligt för kedjan tro eller ska man slipa ner skyddet direkt för att spara eventuell kedjeslit?