tack för att du tänker åt en annan. visste det där med bensinen i usa men jag var lite för trög för att koppla samman de två länkarna Det är väll bara i sverige det finns raptors? i usa kör man inte fyrhjuling. Raptorforum.com ägs och drivs av en norsk man från belgien.
Raptor finns även i USA
Försökte ju vara tydligt ironisk-misslyckades uppenbarligen.
Jag förstod inte den ironin och efter jag läst om ditt inlägg 10gånger förstår jag fortfarande inte.. Ska hålla mig borta
haha, kanske lika gärna är jag som ska håll mig borta från de ironiska spåren.btw, spelar du basket? (tänkte på ditt nick)
Va, nä? Cross Over= CrozOver
Cross Over - En vanlig fint/dribbling inom sporten korgboll men uppenbarligen inte därifrån du fått de ifrån
Jag ska nog i alla fall se över om jag kan hitta en simpel och snygg skyltbelysning och sätta där nere vart jag har skylten för att inte väcka allt för onödig uppmärksamhet. Civilaren blängde grovt häromkvällen Är det någon som har förslag på en liten lampa till regskylten som enbart lyser vitt då jag tror att det bara väcker mer frågetecken hos polisen om man åker med två olika bromsljus i olika höjd och bredd? Kollat biltema men de hade enbart sådana där med bak/broms/reg belysning i samma