De som plastidippat fälgar brukar klaga på att det drar till sig damm extremt lätt. Återkom gärna hur du upplever detta senare, för resultatet är ohyggligt bra!
Grymt snyggt med mattsvart!!Fattas bara att göra allt silvrigt svart också!
Hehe, ja tanken har faktiskt slagit mig. När man väl börjat med plasti dip så vill man lacka precis allt har ju några burkar kvar
Vart köper man det här "plasti dip"? Det blev ju riktigt bra resultat! Länka gärna Såg vissa bilder på google. Kan man bara dra bort "lacken" om man inte vill ha kvar det eller hur funkar de?
Exakt så funkar det. Lämnar inga rester och orginallacken blir intakt. Så man kan återställa utan problem. Lacken är väldigt elastisk vilket gör att det funkar bra på skärmarna som rör sig en hel del. Jag beställde mitt på www.plastit.se
Riktigt fräckt! Finns det i alla möjliga färger? Tänkte testa att köpa någon burk/burkar och lacka om mina fälgar till gatudäcken iaf.
De filmer man sett så maskerar de inte, utan bara river bort det som hamnar på däcket. Annars är det väl bara att tejpa med maskeringstejp och tidning som man gjorde på gamala plåtfälgar förr.
Obs nu för f*n!!! Jag har ALDRIG ens sett en burk plastidip, så mig kan du inte lyssna på. Jag bara beskrev vad jag sett på tuben. Kolla själv. Sök på "plastidip rims".