Bra film, kan inte säga var läckaget kommer från, har det suttit något i hålet ? Läcker det mycket eller fuktar det bara?Om någon vecka är det nog dax att vi drar ut på en quadkörning, vi är 3 st som brukar vara ute och leka lite, skulle va skoj om du ille haka på.mvh
Tjena kul tråd.Detta lilla hål ska inte ha något lock.Observera att jag inte är helt hundra, men det kan vara dräneringshål till tändstift, och kommer det olja där så är det som du säger en packning (ventilkåpans packning runt tändstiftet).
Tackar!Inte vad jag vet, det är mycket som kommer ut! Tog några bilder första dagen på motorn runt om så ska leta rätt på dom och kolla om det satt något där förut. Ja det hade varit kul! Jag är ute och kör varje dag, Du kan ju lägga till mig som vän på facebook så kan du skriva nästa gång ni ska ut! https://www.facebook.com/Andragaz Vars brukar ni vara och köra som mest? Hittils har jag bara varit uppe i skogarna runt Röbäck.
Tjena, Kul att du vill följa med Vi har ett antal bra ställen men vi tar det via PM när det är dags, jag väntar bara på att snön skall försvinna, tänkte reka lite under veckan.Ett par teasers .....en kompis till mej som filmat och lagt upp .-......Vi hörs via PM när det är dags för körning.Mvh