Det roliga är att de flesta dom är nöjda med sina Cf har ägt de i knappt ett år och är jättenöjda! Bara några småfel men det är ju garanti..!De som dissar Cf och säger att tex 85k för en X8 är påtok för mycket har ägt både något kina märke som Cf men sedan gått över till en märkesmaskin.Hur många här på forumet har ägt en Cf och sedan gått över till en tex Japanare har sagt att Cf är en ok maskin?Inte många
Men Polaris 800 och X8 är ju i samma prisklass eller?X8an är ju tung och vad jag hört slö för att vara en 800.Jag respekterar ditt val men jag kan inte förstå det.Egentligen är jag heller ingen Polaris fanVadå vad jag ville få ut?
Jag som åker både X8 och Polaris är nöjd med båda. När CF 1000 kommer så lär jag köpa den, likväl kommer jag att köpa Polaris 1000.Jag antar att jag då hör till undantaget....Sen är jag inte med på vad du egentligen vill ha sagt med det du skrev?
Åkte med en som köpt en ny polaris 800. 83000:- Betala han för en terräng reggad och X8 kostar 85000:-Och Polarisen vart jag imponerad på
Nyfiken.Varför byta din x8 mot en ev. kommande 1000cc?Samma sak med Polarisen?Skiljer ju typ 10hk?
Du som har både har Polaris och Cf. Hur känns dom i skillnad i körupplevelse och kvalite ?
Japp CA kan flyga Ladda gärna upp liknade med en CF
Min förra Can-Am 650 läckte kylarvätska efter typ 20 mil.Vet inte om det berodde på dålig montering eller komponentfel, men hela motorn fick i alla fall rivas.(Läckage vid vevaxeltätning)Inte alltid dyraste maskinerna håller måttet heller.Jag ser inte heller vitsen med att du Pelle skall idiotförklara alla som köper CF, det är helt enkelt inte relevant, sandlådenivå skulle jag nästan vilja kalla det.