Nej. Dom byggs väl ihop här i Sverige, på Atv sweden eller hos återförsäljaren?För dom skeppas väl inte helt ihopbyggda från Kina till Sverige? Fast jag kan ha fel. Trodde det var så iallafall.
Har inte en aning faktiskt men har sett andra maskiner och det är de typ styre som ska vinklas upp och hjulen ska skruvas på.
Ok. Du kanske har rättFan va opraktiskt i så fall. Tar ju en jävla plats å skicka en hel maskin. Men det är klart. Den kanske inte blir så mycket mindre än den blir utan hjul och styre...
Nä precis. https://www.google.se/search?q=atv+delivery&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=L-DSUr76CI_a4QSY0YGICA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=605#q=atvs+in+crate&tbm=isch&imgdii=_Fabriksslarv.
Vart tog du vägen Nickepicke?Va det inte kul att håna och idiotförklara nu när alla visade på kalla fakta?
Vilken fakta?Peka gärna för jag ser inte skogen för alla träden
Hur gick det med maskinen?Va det bara dra åt igen? Eller är splines och det trasigt?
Det gick ej att dra åt för hjullagret var skrot. Så han skall lämna in den i veckan och jag misstänker dom får byta drivknut,hjullager och kanske nav och spindel beroende på hur mycket slitage det är i godset.Vet ju heller ej hur långt han åkt med detta.
Surt. Har han skött service så garantin gäller?Bara ren nyfikenhet. Hur kan man inte upptäcka detta?Jag drog muttrarna för löst på raptorn så det klappade några mm. Den vobblade ju som fan och slog och smällde.
Ofan.Har aldrig kört nån.Men hoppas det löser sig snabbt så den slipper stå flera veckor.Det är kul att köra i snön ju