Det är ju inte suzukis fel att batteriet blev grillat av vinshen.Det som är superviktigt är att ladda upp det nya batteriet helt innan du blrjar använda det. Med ctek laddare elr liknandeMin king har snart gått 50 timmar ca 20 med band och jag har bara tankat o kört..
Helt nya batterier är sällan laddade mer än 50%.Många gånger är de nere på 25-30%Tror inte det är många ÅF bryr sig.Startar maskinen när de håvar in pengarna så ger de er långfingret när ni åker där ifrån och skrattar hela vägen till banken.(Jag gillar inte fordonshandlare)
Lät saftigt. Man måste kanske inte ha ett värstingbatteri, men det känns väl bättre http://www.batterilagret.se/category/19-2-MC-batterier.aspx Fina maskiner. Lycka till med resten då!
Batterierna kommer torra så då man monterar hjulingen så fylls dom med syra och efter det ska de stå en stund sen laddas innan man börjar använda hjulingen. Mkt viktigt
Är det ett ansvar som ligger på köparen eller år det firman som skall ladda upp dom?Vems ansvar det nu är så kan ja tänka mig att det slarvas