Jag är inte med på vad som är vilseledande reklam där, om man nu syftar på "Den påminner, låter och känns precis som en Can Am 800 cc v-twin"Påminner ja, det kan vi vara överens om, det är ju nästan en ren "ripoff" designmässigt.Låter, kan jag inte uttala mig om eftersom jag inte hört en Can Am.Känns, ja det är väl i betraktarens ögon.Jag förstår liksom inte syftet med det korståg som rsdea verkar vara ute på, det är ju inte första gången du länkar eller dumpar bilder på något negativt om CF.CF är inte en Can AM, och kommer förmodligen inte att bli det heller. Två olika maskiner i olika prisklass. Jag fattar inte varför man konstant måste gripa varje halmstrå och svärta ner ett märke.Jag tror att alla här inne vet vad folket som åker märkesmaskiner tycker om allt som kommer från kina. Varför inte låta det bara vara för en gångs skull?
Skulle tippa på att det är sånt här som stör mycket Can-am folk. Står att den påminner , låter , känns (precis) som en Can-am 800. Det är väl iaf lite falsk marknadsföring för folk som handlar hjuling för första gången ?. Enda som är lika är 4 hjul & v-twin.
Jo det ska jag berätta ! Jag sökte nämligen på Can-am 800 och en x8:a dyker upp. Så tittar varför just denna dyker upp och läser texten i tron att kanske åf byter in Can-am ? ? Eller vad jag kunde sökt på som vart så himla fel !
batteriet är så idiotiskt placerat att man blir lika förbannad varje gång man skall byta eller ladda det.
Det är väl undanstoppat på många hjulingar. Därför man använder 12v uttaget till att även ladda batteriet
Nu blev jag nyfiken hur funkar det om man har tändningslås aktiverat 12v uttag? Måste man ha tändningen på under laddning
man kopplar om uttaget så det är 12v jämt
Jaaa naturligtvis hade inte tänkarmössan på där.Då är det ännu enklare och bara montera den där lilla fjongen man har till cetek laddaren ju