Det där är till remmen så inget som bör påverka. Går de att seggasa upp den eller dör den på en gång?
När jag fick igång den tidigare (funkar alltså inte att få igång den just nu) så kunde jag "seggasa" upp den till en viss gräns. Du ser på den senaste video tidigare i tråden
Personligen hade jag gått vidare med följande när du fått liv i hojen igen,1: Kolla så inte luftfilter är helt igengrott med skit 2: Göra rent förgasaren/bränslefilter.kul att det börjar röra lite på sig iaf : )
Det är ju helt klart glapp i starterslingan. Vetif*n om du inte skulle dra en egen 12v tråd från någonstans via en ny egen tryckknapp och in på BK. Och skita i alla villkor.
Vi tar det igen:Alla reläer funkar ju.SåSTART VID 1. Startnyckel2. Dödarnknapp3. Startknapp4. Bromsrelä eller5. NeutralreläSLUT VID STARTRELÄ!Men varför funkade det tidigare då?Dödarknapp + startknapp är ju nu huvudmisstänkta. Verkar de jobbiga att dissikera?
Här har ni ett elschema över bl a start- och dödarknappen, är det sladdarna eller själva donen för start/stop som bör undersökas?