HejJag skapade tråden tyvärr blev det lite tjafs i den men skall den nu stängas. Så vill jag bara meddela att mitt personliga syfte med tråden var inte att skapa bråk.M.V.H P-A78
Vad va syftet då?
Var världens brutalaste cf en lögn för att späda på diskussionen ytterligare? Det verkar så!Tråden bör låsas och ingen motpolstråd bör skapas. Hur skulle det se ut om alla märken hade en likadan tråd och en lika fast negativ betonad? Känns lite Mao att bara hylla något Kram!
Här har du världens brutalaste CF http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=44111.0Ingen kan ju ha missat denna tråd..........Min är långt ifrån denna!Det hade varit kul med en tråd som ledde nån vart tycker jag inte samma skit man får läsa hela tiden, det blir inte kul att läsa och hjälpa andra när det dyker upp samma gnäbb hela tiden.Enklast hade ju varit att dom som har skrivit av sig sitt hat mot ett märke EN gång bara kunde det, för det kommer nya ägare och medlemmar på detta forum som söker lycka och hjälp men får en fet käftsmäll av kritik!
Ja det är ju just därför vi märkesägare reagerar.Men är ju lika driftsäker som en kvinnas humör under mensen.
/Rickard J bygge är imponerande!Men är ju lika driftsäker som en kvinnas humör under mensen.