tack för snabbt svar: :)Betryggande ord! Jag har ingen mekanisk erfarenhet av fyrhjulingar då ja inte kört, bara båtmotorerfarenhet:P men kan jag ändå klara av att byta induceringsplattan själv? vad kostar den att byta? kostnad för att lämna in den för sådan lagning? okej det med fjädrar och styrleder låter också toppen! För jag vet ju inte hur mkt den ska "svikta" i fjädringar när man sätter sigoch kör så därför är jag så orolig för just sånt. annars har jag vart i full kontakt med yamaha center om hur ofta jag skulle behöva byta filter mm. Dock finns det ingen som jag hittat hos någon handlare jag kunnat provsitta ens:/den säljs av en bekant till en bekant som inte lagt ut någon annons tyvär.. vet dock bara att två uppsättningar däck följer med, vägreg, 2006, ca 550 mil,sänkt, breddad. hade bra
men ett av de få kända felen är induceringsplattan innanför svänghjulet som ibland pajjar.
har ingen, det funkar kanske lika bra med en drickaback? Det uppfattas inte som något konstigt om man skulle göra detta med att lyfta upp och så? Förstår såklart att man ska kunna kolla efter fel men är detta vanligt att man gör vi köp av fyrhjuling? Jag är som sagt helt ny på ALLT med fyrhjuling.