Scramblern är visst bara en vanlig 850XP enligt somliga. Om Scramblern inte är ett "barn" så kan det ju inte heller finnas några barnsjukdomar?. Då finns inga barnsjukdomar att skriva om. Att länka in en maskin med ett fel för att belysa något säger ju inte mycket till han som startade tråden, risken finns att man får svar på tal. Scramblern har nog en hel del detaljer som skiljer mot en vanlig 850XP.
färg som spricker på a-armarna vilket resulterar i rost,blå röker(efter några år?) av olika anledningar bland annat otätt cylinder/kolv.Sen är det väl det här vanliga 4x4 felen veka styrstag,drivaxlar fram och bussningar.
Snygg i blått var den iaf
http://www.polarisatvforums.com/forums/polaris-scrambler-xp/48356-my-new-14-a.htmlSnygg i blått var den iaf Riktigt snygg !
Förutom att min hade lite problem vid snabbt gaspådrag (med stopp som följd) har det inte varit några problem. Detta försvann dock när gnistsläckaren togs bort. En tillfällighet? Inte vet jag, men felet är dock borta. Har avverkar endast 30 timmar på maskinen, så jag kanske inte ska uttala mig, men "so far" är allt i sin ordning. För att inte reta grannar och medåkande, kommer jag inom kort att sätta en "downpipe" efter ljuddämparen, då ljudet kan verka störande.