Varför är PVs inlägg redigerat?/Bra skrivet PV
Så tänk efter! Världen och värden förändras.
Av det lilla jag har läst här på forumet, så tycker jag inte tonen mot "icke-märkesmaskiner" är något att klaga på.Och att det är andra saker än vilken maskin du kör som avgör vilket svar du får. Som din egen ton / hur intresserad du är / hur mycket du har testat/Googlat själv exempelvis.Det är ju fortfarande mer eller mindre samma intresse vi har.
Observera detta är en fråga! Inte ett negativt riktad kritik.Vad har de förändrat som gjort maskinen bättre de senaste 2-3 åren? syftar på 5-600cc motorn.
Frågan kan jag besvara faktiskt! Eller ja, inte tekniskt med fakta som att den bulten är bytt till sån mm.Men min CF x5 från -09 har jämfört med en ny CF 500 mycket slamrigare motor och betydligt sämre drivlina.Nya CF motorer levereras med drivlina från CV-tech vilket är som dag och natt.Men främst att de nyare motorerna är så mycket tystare måste ju bero på att nåt har ändrats.Observera att detta gäller CF, det finns garanterat många "kina" som inte tar till sig kritik och förbättrar. Något CF faktiskt gör.
Undra jag med, mitt inlägg försvann i tomma intet.
Du hade gjort en kort kommentar:Märkestalibaner (Eller nåt liknande)Helt onödig chattliknande kommentar som inte tillför något annat än genererar ett inlägg.Alla förstår vad jag menar när jag använder det ordet, och att dessa finns behöver inte heller ifrågasättas.