nej fullt ös, men bara njö jö njö njö njö njö misstänkte egentligen att det skulle vara så, för dom låter trögstartade sen måste man även ha dom på tomgång en stund innan man kör iväg, annars blir de motorstopp
Hur uppförde den sig förra vintern?
Har du inte försökt sälja ett tag?Spelar det roll om man drar ett par drag själv sedan crankar på starten då?Att den inte startar är dock knäppt. Känns fel.
Tänkte passa på att fråga hur du upplever servon med bandsatsen på.. Verkar den hjälpa till hela tiden eller bryter den när det går för tungt? Funderar lite på bandsats till min kingquad 500 ,men är lite skeptisk till om suzukis servo verkligen räcker till.. Utan servo är det ju ingen hit direkt 😳
inga problem för mig iaf, har aldrig märkt att den slutar hjälpa till, men nog får man använda muskelservo alltid, då det är klen servoverkan på dom fast då håller de ju bättre upplever servon lika på grizzly honda och suzuki
japp men får väl rea bort den
149 är ju rätt mycket för en begagnad maskin... även om den är påkostad.I regel så får man ju inte mer pengar för mer utrustning, men den blir mer lättsåld!Om jag kollar på samma du har så är ju nypriset 107 000 på kampanj så.Men en bra maskin kan man ju alltid ha kvar!Har du fått någon ordning på svårheten att starta den i kyla? Så ska det inte vara...