Jag har skurit ut golvet och satt in ett golv av 3mm durkplåt alu. Det blev jobbigt och inte egentligen värt besväret, men nu har jag bara 8 muttrar att lossa på och ett blänkande golv.
Hej! jag lossase den för att det började spruta olja när jag provkörde den:-( det visade sig att det var en slang som brustit!
Du vet inte vilken bil fälgarna kommer ifrån? Och hur mycket du fick svarva upp navet?
Jag behövde inte svarva på navet. Det var så nära passform att vi svarvade till en liten ring som centrerade de nya hjulen på plats. Ringen passar in i navet och nav platsen i fälgen. Vet inte om jag kan förklara bättre i skrift.Vi tänkte svarva till en " medbringare" men det här blev lättare.Nej jag har ingen aning om vilken bil fälgarna kom från, Jo en SUV av någon sort förmodligen flera år gammal.
Hej!Det är en liten lucka som sitter precis över motorn, man kan säkert byta tändstift och lite andra justeringar! Den sitter med en skruv, jag lossase den för att det började spruta olja när jag provkörde den:-( det visade sig att det var en slang som brustit! Kan fixa en bild nästa gång jag är hos min handlare!Mats
OJ, Redan nytt år! Bra bild på luckan i golvet från "guld".Grodan och jag har bytt bostad i Spanien och vi bor nu 22 km inåt landet från Velez-Malaga. Höga berg omkring oss med snö på toppen. Det är ett gäng med quadar som åker förbi vår bostad då och då. Det smattrar från 10-15 motorer. Jag har kontaktat organisatören som hyr ut quadarna och leder det hela. Vill hänga på med Grodan och sedan berätta om turen med foton. Kommer när det börjar våras här.
Låter som det kan bli trevliga resor för dig och fina bilder åt oss![Jag skall försöka men säsongen börjar först i Mars
Jag ska till Malaga på jobb på måndag till onsdag, hur är vädret i dina trakter nu?