På vilket sätt är det problem med bilderna, kommer det något larm?Vad säger det i så fall?(Testar en bild)
Har försökt lägga in bilder men det har tydligen blivit strejk på bild fronten.
DEL 5Såg på någon U-Tube film att en av Polaris modellerna hade öppningsbar lucka i golvet där bak. Jag antar att den var till för att lättare komma åt motorn ovanifrån. På min Z6 är större delen av lastutrymmet en enda gjuten plastlåda. För att kunna komma åt motorn måste man montera ner hela bakre delen. Jag har gått och funderat om det inte skulle kunna göras i efterhand på Grodan. Jag har försökt titta om det finns något hinder men ser inget annat än en värmesköld som lossas uppifrån om man vill åt. Är det någon av er som har öppnat och som kan bekräfta detta?? Jag har i alla fall gjort en plywood mall för att skära ut en aluminium durkplåt 4mm tjock. När jag sedan skurit ut plastbotten kan jag lägga in durkplåten och fästa med några skruv och få snabb tillgång till motorn.
CF har hört din önskan! luckan finns på Z8 som har dykt upp handel nu, Tack för alla fina bilder något för oss nordbor att avundas nu när hösten börjar göra sig kännbar!Mats