Tre tänkbara senarior:Vi hade jycken i framsätet Vi kom över den vita mittlinjen eller den vita utmed kanten.
Mycket får man uppleva innan man dör!! Just nu ringde min mobil och det var trafikpolisen som bara pratade spanska som påstod att de plåtat mig i går och att jag gjort något olagligt som jag inte fattade vad det var men böterna blir 300€ ca 2800 kr. När vår granna kommer hem från jobbet skall vi ringa tillbaka och han får översätta.Tre tänkbara senarior:Vi hade jycken i framsätet Vi kom över den vita mittlinjen eller den vita utmed kanten.Jag återkommer mer om detta.Sjön som var vårt mål:
Äntligen har vi fått kontakt med trafikpolisen tillsammans med en bra tolk.Lättnaden är stor! Det visade sig att någon hade åkt fast med falska nummerplåtar och de råkade vara samma nummer och bokstavs kombination som vi har på vår VW buss. Jag skall till polisen i morgon och visa upp bussen med mina nummerplåtar på. Så det hade inte med Grodan att göra Nu gör jag en paus i skrivandet tills det händer något som har med Grodan att göra. Det är, trots allt annat skrivet, ett ATV Forum. Haresåbra alla
Kul och intressant läsning . Synd på hunden och tur att ni fick tag på en veterinär. En fråga gällande hunden bara, när ni åker alla tre, brukar den sitta i knät då eller hur åker den som? Har själv en Z8 som är på ingående om ett par månader och tänkte om du kanske kommit på nån smidig lösning att få med sig hunden och slippa den i knät?