Trevlig tråd detta.Grundfrågan lägger jag mig inte i alls då jag anser det mestadels vara trams här, och trams föder trams.Gällande vad morgondagens namnsdagsbarn gillar så är det efter tusentalet inlägg lite svårt att svara på absolut, men det känns som om han gillar lite av varje... både åt ena och andra hållet... dvs både hål och annat...
Nä, det är sällan folk begriper sig på mig...Posthorar vetefan, men kanske det är så.Du har varit medlem här i tre år, den första veckan skrev du femton inlägg och sen tyst i tre år och nu har du gjort 20 inlägg på några få dagar.Den accelerationen är enastående, minst sagt. Förutom när frugan frågar så blir för övrigt inte en äkta atv-entusiast någonsin riktigt nöjd... tyvärr.
jag har precis köpt mig en yamaha och ville vara med i duskussionerna.
Grattis, Yamaha står för kvalité ända ut i fingerspetsarna.Vilken Yamaha köpte du?Kvalitetskravet från Yamaha finns också i Linhai även om den byggs på enklare sätt utan styrservo, och med egen slutväxel med förhoppningsvis med kvalitetskraven högt ställda från Yamaha.Min funkar toppen och din Yamaha lär gå klockrent i många år
En jävel att gå eller?
Nej men ärligt, är den snabb? Jämför med något
Jag förmodar att du inte var sarkastisk nu, så jag får väl säga wow! Den är snabb (tänker mest på accleration)