Svårt att veta i denna djungel.Vad man sett så har Yamaha sin monteringsfabrik i Georgia i USA, antagligen på grund av Tullreglementet, någon annan på forumet kanske vet mer om varför man har namnet Linhai/Yamaha i USA, jag tror det kan vara en lågprisyamaha utan styrservo för USA marknaden, men jag har inget bekräftat.
Vi uppdaterar trådarna efterhand, skall bli intressant att se om Kina har kommit ett steg närmare kvalitetsmässigt, jag har haft en Badboy, och det var rena skrämselhickan, dock inte motorn, och sedan var den fotväxlad.Linhaien går fint och stabilt, nöjd som bara den, än så länge.
Va kul för dig Du sa det ju själv. Du jämför din linhai med den sämsta skit som någonsin tillverkats.Skaffa erfarenhet och öppna käften sedan.
Som proffs kör man ju 4x4:or dagligen, men erfarenhet är kanske något annat??Kodiakhhttp://www.ebay.com/sch/sis.html?_kw=Yamaha+Kodiak+400+4X4+ATV+Frame+Chassis+Clean+VIN+Docs
Den är iaf snyggare än en grizzly
Både bättre o snyggare! Mamma mia. Som mazdas reklam! De blev utsedda till snyggaste bilen! Jag bara måste ha en!
jag kör mazda