Märkligt att åsikterna går åt så extremt motsatt håll, antingen så hyllas det eller så ratas det.Kan det vara så att kvalitén är så skiftande i fabriken att en maskin håller märkesmaskin kvalitét och maskinen som rullar av bandet direkt efter rasar i smådelar vid första starten?
Varför inte bara lägga ner den här tråden?Ingen ger sig ju..Om man ska köpa en fyrhjuling ska man inte fråga okänt folk på nätet, det bästa man kan göra är att testköra och bilda sin egen uppfattning.
Mera mera mera
Jag har både 300/400/700 hemma och dom startar och går dagligen,förvisso helt nya men även de som köpt Linhai genom åren har en generell åsikt när man är in för service eller reservdelar och det är faktiskt "min bara går och går"Innebär inte att de är bättre än alla andra men jag tycker det räcker för att fortsätta leverera märket eller hur?Ps. Linhai byggs inte i samma lokaler som tex. Yamaha utan i kvarteret bredvid,påstående eller fråga?Hade gött Tommy
Ps. Linhai byggs inte i samma lokaler som tex. Yamaha utan i kvarteret bredvid,påstående eller fråga?Hade gött Tommy
Yamaha har väl flyttat sin atvtillverkning till USA nu? tror även Honda tillverkar sina där.Förmodligen för att marknaden är stor för feta amerikaner som inte ser fetma som problem. Jag vill se lite bilder på linhais!
Jag är inte heller jätte nöjd. Mest pga slö.Jag borde ha frågat om råd här först. ....men men. Den har ju inte krånglat så är ju glad för det iaf. Men blir nog byte när garantin går ut tror jag.