Jag vallade vargflocken med min. Odlade även tacos på lastracket.
Jag förstår inte varför Yamaha skulle vilja ha ett sammarbete?De kompletterar ju inte deras utbud med modeller?Eller jo budgetmaskiner.Men varför skulle de isf sälja nåt som konkurrerar med deras dyra maskiner om de är lika bra.Denna diskussion är bara absurd.Linhai är ingen skit det kommer vi fram till nu då.Men förutom det lever ni i samma förnekelse som övriga kinesmärkes ägare, i tron ni åker Yamaha / Can-am osv.Ingen tycker illa om er för ni kör budgetmaskiner.Vi tycker illa om er för ni lurar okunniga att kineserna är lika bra som märkesmaskiner och presterar likvärdig.Och ingen har konkret fakta på detta förutom dåligt gjorda reklamfilmer med fel information.Peace out.
Jag lever inte i någon tro att jag kör märkesmaskin.I mitt fall stod det mellan en begagnad märkes atv eller en av dom bättre kineserna.Och efter ett rejält missöde med ett inköp 5 år gammal Suzuki 400 som gillade verkstaden bättre än terrängen 13 mil på 5 månader sedan så gav motorn upp helt.och efter att min svåger köpte en begagnad Yamaha som med bara strulade så kom vi fram till att vi vill ha garanti på nästa maskin och då började vi studera forumen plus tester svenska och internationella och kom då fram tillatt dom kinserna vi skulle kolla på var Linhai , cf moto eller cecteck.Den rättvisa bedömningen är inte att jämnföra Linhai med en ny Yamaha utan med en begagnad med några år på nacken.Fördelen Kinesen har där är garantin för en begagnad maskin är aldrig bättre än förra ägarens skötsel.Och som en sista brasklapp vill jag titta på kvalite , då ska jag kolla på den vars plats är brevid Linhaien en Harley davidsson 883 sportster Jupp har tillbringat tiden sedan jag kunnat gå i mina kusiners verkstad där dom hållit på med hd , servat , renoverat och byggt egna hojar från grunden bara beställt motor och växellåda från usa.