Svezon. Tack för tipset. Min EPS lampa har dock aldrig lyst, men inbillar mig att i skogen när man kör sakta, så är servoverkan sämre. Men denna kabel fix verkar inte vara så omständlig att göra rent arbetsmässigt, eller? För verkade så med den meken, att det typ tar bra med tid att göra...Garantin går ju ut om ca 1 år, och den skall in på årlig service snart, då tänkte ge han en "uppsträckning" så detta blir gjort...! Du menar också att när detta är fixat, så laddas batteriet bättre och därmed räcker längre, innan den blir urladdad? Förra året bytte jag batteri nämligen, det verkar bättre, trots något mindre. Men det laddas ut ändå efter ca 3 veckor nu i sommartid och i garage. Men kan ju vara att jag kör för kort sträcka innan, så det inte är fulladdat också?Förövrig hade min gått nu ca 235 tim, när jag kollade. Har någon kört 1000 tim? Hur många tim håller en ATV motor/drivning. Någon som kört mycket???
körde en liten längre sväng me en kingquad 750 och dom går riktigt bra alltså.. men variatorn känns mkt snäll inga ryck o sånt utan mjukt o fint.. skulle tro att ett v kitt sportar till den en hel den, kanske man måste testa en kingquad... gjorde ju 110 direkt då ja testade toppfarten lite. sen tyckte jag att servon va riktigt bra. hmm