En genomgång och test av en Big Swede hade varit toppen
BIG Sweede är väl bara en vanlig 750 med större hjul å bumpers ?
Ja.Men manlig, jag gillar den skarpt
om det blir en suzuki så blir det en vanlig en som jag kommer modifiera själv.i så fall blir detBandVinschsnorklardäckhasplasthöjningssatser tror jag inte på så mkt.. men om de blir en suzuki så kommer jag nog även o testa variatorkitt samt ev copperhead ecu ska tydligen bli stor skillnad med en sån. men jag har ingen panik att köpa nån utan det blir o vänta o se vad som händer 2014 har ju en bandsats som redan passar på en kingquad (kimpex)så det hade vart skoj med hondan drog jag 3 skoterpulkor efter i några mil samt med 2 kälkar hela vintern så de hade vart intressant o se hur suzukin funkar me sånt lass
I en annons på blocket säljer de en -14 KQ å de va inga förändringar. Så de är bara att slå till
ryktas även om en ny Honda twincon, men de kommer nog inte hända.. men skulle de bli en sån så hänger ja på containern dom kommer med
Är Honda den bästa atv'n enligt dig? Isf vad gör den så bra... Lika bra om ja nu har beslutsångest att lägga in ytligare en atv i beräkningen haha Den har ja ärligt talat inte ens tittat nått på över huvud taget. Känns som de pratas mest om polaris, canam, Yamaha när man kikar på Youtube.
Undrar varför de säljer KQ 750 så billigt just nu. Undrar om de är nån förändring på gång inför 2014 så de säljer ut allt de har på lager?
Ring en åf och fråga! Jag tror att dom importerade sukerna är billigare bara. Jag vet inte vad alla bokstäver i modellnamnet betyder men det är ju olika på svenska suzukis och tex biketrades.Jag skulle utan knussel köpa en ny suzuki för det där priset om jag hade valmöjligheten just nu. Folk pratar bara bra saker om dom också som du märker.När får du en 14 grizzly om du beställer idag? Det bör bli om 4-5 månader(?). edit: köper du en från suzuki så verkar du få en 12a 750xp för 99 900:-.Köper du däremot en med servo från blocket tex denna så är det ju bra mycket billigare http://www.blocket.se/gavleborg/Suzuki_LTA750XP___Vinsch_48363992.htm?ca=5&w=3Då gäller väl dock inte suzukis garanti utan biketrades garanti gäller då dem importerar maskinen. Finns flera liknande annonser på blocket.