få hoppas att dom läser å tar åt sig när sakerna e skit å gör nått åt det så dom gör riktiga saker i framtiden...Pratade men den på Atvsweden som gnällde nått om mina stora däck och körstil men ska dom ha en hjuling som ska utmana CanAm så måste dom tåla lite stryk åxå. Har inte köpt min för att nöta asfalt då finns det roligare saker till det
Hur skulle dom kunna koppla ett nick på nätet till en person utan ip adress menar du?
Hur svårt är det att läsa här om de problem han skrivit om här, sedan lägga i hop ett och ett och få två då det kommer in en maskin med de felen det är ju inte så att de är massvis med X8 som varit inne på garantirep för de sakerna han råkat ut för.Vad jag menade är att man skall inte säga mera än vad man behöver
Min åf sa aldrig något om stora hjul eller att maskinen satt fast i ett djupt ler hål. Han är medlem på detta forum. Enda han sa var fina bilder, detta var med Goesen. Utmana CA? CF har ingen maskin som kan utmana CA.
nä där jag köpt maskinen har dom inte sagt ett ord om mina modds förutom att den går fint med helsystem, sist ja va dit så hade jag snorklarna monterade å avgasystemet och luftfilter monterades när maskinen hade gått 5 mil...Kaj enligt Cf själva så ska dom utmana CanAm om atv marknaden.... men dit har dom rätt långt kvar enligt mig i alla fall.....Nästa maskin för mig blir en Canam så kanske man får åka mera å skruva mindre
Tur de Garanterar dig att det blir mindre skruvande på en CA. Har bytt en drivaxeldamask men det är ju inte maskinens fel och en ljuskontakt för det var glapp i den men gick på garanti. Inga problem alls med min, bara går och går. Kan erkänna att det kan bli lite tråkigt att aldrig få skruva med maskinen
Då måste din maskin vara sämre än min X8 . För jag har.... hör och häpna, inte bytt en endaste liten sak.Och som en parentes, CF har störst del av försäljningen i Sverige. Så visst kan man kalla det för en utmanare då de tar marknadsandelar.
Då utgår jag från att du och kajjan har samma typ av körning, dvs genom lerhål och tuff terräng?Jag skulle nog vilja kalla billiga/kinamärken för en inkörsport till dom större märkena.Anledningen till att det säljs många är knappast tack vare den "goda kvalitén"