Jo för det är ju väldigt gay att köra i lera Ja det finns tjejer som kör i leran Det finns hur mycket fakta som helst på detta forum Pakkas maskin är väl ett ypperligt exempel med sina diffar och jag själv hade mycket strul med min CF (Goes) och allt finns här.
Eeeeeeh, hur tänkte du nu angående gyttjan?? Hetro?Du får tro hur mycket du vill, jag vet.
Jag vet inte hur jag tänkte, fick en släng av "anta" efter att huserat för mycket i detta forum Jag vill ha fakta. Du som vet, leverera lite fakta.
Som sagt, finns på forumet. Hej då
En fundering!Är inte can am åkare nöjda?Varför hänger så många can am åkare i cf moto trådar?Om jag vore är nöjd med min Can am skulle inte jag hänga i denna tråd.Kanske stort intresse för Cf moto?
Om du verkligen vill ha fakta tycker jag du ska lägga en stund på att leta reda på priser och annat du tycker är intressant. Typ 10 vanliga reservdelar och servicepris/intervall. Och man kan ju även ha i tanke att ofta så får man byta mer grejer på en kines....
CF ägarna ska alltid jämföra sina maskiner och då tar dom alltid CA för dom är dyrast, upp till 3 gånger så dyra. CF är inte ens i närheten av CA men det förstår CF ägarna inte och tror dom har gjort en super affär och har en maskin som är minst lika bra. Tro mig, det är dom inte. La ingen tid på jämföra priser.
Även om priset är samma på en can-am drivaxel som en cf-axel så är ju fortfarande cfaxeln billigare material.Och nej, jag VET inte detta.Då jag inte testat kvalitén på båda.Men jag har ägt de flesta märken och VET att det skiljer mycket i konstruktion och kvalitet överlag.Varför skulle just din maskin vara bättre?
Men till Cf försvar så har det flesta problem jag haft varit att den är så förbannat dåligt ihop skruvad så att allt bokstavligen ramlar av den.... Båda diffarna ha lossnat å sen gått söder men man kör å inte märkt det.