Tack ! Varför undviker du lera? Har du fel däck eller pallar den inte med de?
Ok då är ja med men fasen man har väl högtryckstätt
Skall man busa och sladda mm så är Grizzlyn lite i underkant.Det går, men det är mer en arbetsmaskin.Can-Am är tvärtom, mer bus än arbete.Polaris 800 är för många en medelväg, fina i skogen och busvänliga.Bra pris numera dessutom:http://www.blocket.se/varmland/Polaris_sportsman_800_EFI_39900614.htm?ca=21&w=3Jag tycker du skall åka iväg och provköra dessa tre (700, 750 och 800) och själv skapa dig din egen uppfattning om vad som passar bäst.Polaris har väl i ärlighetens namn aldrig legat i riktigt samma kvalitetsliga som Yamaha och Suzuki, men 800:an är beprövad och det mesta är numera uppdaterat.Dess främsta nackdel (förutom att plasten ofta kan vara onödigt skör) är att de gillar bensin, har dock inga exakta siffror på saken, men när vi åker en dag i skogen och efteråt kommer till macken så får Renegadeföraren i 7-8 liter, jag med Grizzly får i 9-11 liter och han med Polaris 800 häller i typ 13.
De ja inte gillar med Polaris är att de inte kan väljas difflock utan man måste vänta till bakhjulen tappar fäste. Kan ha fel men de låter mer som Volvos AWD bilar. Hade de haft samma som KQ el Björnen hade de vart det självklara valet, kanske