Nej det håller inte! Bakaxeln böjer sig av att man spänner kedjan för hårt. Det är bokstavligen skräp så det är bara släppa tanken om du inte ska bygga om allt.
Jag kan måtta lite.Tror det finns info på tex superbilligt.se annars.Men jag skämtar inte när jag säger ramen är ett.... Ah... Skrot.Motorn håller helt OK kvalitet förhållande till pris.Men ramen viker sig av mig (80kg) och fyllgas.Storleksmässigt sitter man som ett mongo.Typ såhär. (Britsmar ca130 lång o klent byggd)Lovisa ca 170långLovisa sladdar
Är du 20 år, väger 100 kilo och tycker att en fyrhjuling stor som en radiostyrd bil känns lämplig i size?Varför?En liten och lätt, men ändå stabil och kraftig fyrhjuling är annars Suzuki LT250Z, kallas även LTZ 250...Om de är under 1,69 i längd är jag dock tveksam till.Dock gör detta krav att man undrar även lite på det.... varför 1,69?
Min går in i en Ford focus halvkombi utan större problem.Men om vi återgår.Även OM du förstärker ramen och den håller för 15hk+ så kommer den bli bokstvligen livsfarlig!Min kanske går i 20-30km/t lite svårt att uppskatta. Och man är rädd i dom farterna för allt är glapp och tyngdpunkten är ju rätt hög... Och de är väldigt smala.
Är en barnfyrhjuling loncin 110ccSamma storlek som övriga 50-110cc kineser typ.(Har haft ett gäng olika)Jag fällde sätet så klart.