Det skulle finnas fler tjejer som du i denna mans dominerade hobby!(Nej är inte en raggreplik... Lika bra o klargöra det...)Blir kul och se vad du hittar för vrålåk! Kolla även lite grupper runt gbg. Tror det finns ganska många aktiva åkare.Blir snabbt ganska tråkigt att åka ensam.
Jag hade ju inte tackat nej till denna..http://mobil.blocket.se/skaraborg/Goes_450x_billig_46647920.htm?ca=11&w=3Men är nog svårt att komma ner så mycket i pris som jag vill.. jag har tittat på den dagligen ett bra tag..
Är en trevlig maskin! Ser fräcka ut också!Hyosung 450 typ identisk.Priset är väldigt högt satt (enligt. mig)Krigarkaj sålde en likvärdig för ett tag sedan för nästan halva pengen.Jag gillar hur du tänker! Man ska inte vara som andra och följa sig själv!
Jasså? Men antar ändå att de är kört att få ner den till 20-22.. Mest det att det åtminstone inte så värst långt o åka heller. Men det kanske kommer ut billigare då, om nu priset är satt högt. Eller att han får sänka priset igen kanske? Man vet ju aldrig! Haha, klart! Precis
Ring och ge skambud!
Vad tycker ni om adly 300? Vad tycker ni om dessa maskinerna? Bra, dåligt, för o nackdelar osv! låter ju förvisso lite klent.. men ändå
Klart en av de bästa "icke märkes hojjar"Hade en nån månad, gör 100 och är riktigt stabila och välbyggda.I mitt fall handlade det om en 300cc sport 05-06 (minns ej)Finns en ute i Östergötland tyckte jag att jag såg häromdagen?