Ligger du på högvarv längre sträckor i skogen?
Verkar finnas folk som aldrig sätter på vinterdäck, de har ju aldrig tänkt köra av vägen ändå.
Nope det gör jag inte!Men det finns väl värre saker för en ATV än lite högvarv ? speciellt om man kör i skogen, vatten, slitage på drivning , ctv osv. Slitage på damasker ........Så om jag fick välja så hade jag nog hellre tagit en ATV som har körts på lite högvarv på asfalt än en som har haft ett hårt liv en skog !
jag åker quad och har inte med era träsk att göra
Exakt, du har väl inte provat heller
haha ett noll till dig krigarn
Dom som inte har provat ska väl inte yttra sig heller
jävligt sant du, och har dom provat så skulle dom aldrig ens nämna så korkat
Alltså helt seriöst, vad är detta för forum egentligen??? Bara tjafs. Nu blir man dumförklarad för att man inte kört och dränkt fyrhjulinge. Det kan väl omöjligtvis ha med trådens ämne att göra? Saken gäller ju om det är skadligt eller ej och om man kan dra paraleller mellan kylaruppflytt mm till träskkörning. Det kanske är jättesuperduperskitkul att köra fyrhjuling i en sjö, vad vet jag? Men jag bryr mig inte heller. Jag ville bara hålla med lucke (och nu då även tian) som tycker att fyrhjulingar utan denna extrautrustning skulle kännas mer driftsäkra. Och i mitt fall tänker jag då främst på elrelaterade fel som kan komma om det badas. Men nä, nu skall vi tydligen heja på KK för han kör ju Renegade och då är man ju självklart mycket tuffare än alla andra.Haha, vilken nivå. Jag förstår nu varföär proffsanvändarna inte finns med på detta forum.