ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Kawasaki (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Bakdiff torr
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: [1] 2  Alla   Gå ned

Författare Ämne: Bakdiff torr  (läst 8628 gånger)

Utloggad Sittin

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 33
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Sittin
Bakdiff torr
« skrivet: 24 mars 2013 kl. 18:30:35 »
Hej.
Nu har Kawan stått i ca ett halvt år sen jag tog ut den på isen förra helgen.
När jag kom hem såg jag att det var blött på luftburkslocket och det hade runnit en del vid fotbaljans framkant på höger sida.
Jag vet inte hur jag tänkte när jag hittade en läcka vid en kylaslang rakt under instrumentpanelen. Det var lite olja (men luktade inte motorolja) i vattnet på plasten, och jag fick väl för mig att det var evakueringen som spelat mig ett spratt då Kawan faktiskt fick len del smörj på isen. Dessutom var det gott om motorolja i motorn.
Till saken hör att hojen var helt genomgången efter jag lämnade den för ett halvår sedan.
Jag tätade vattenläckan, kollade motoroljan och for ut denna helgen oxo.
Samma sak igen. Hem med skiten och undersöker lite närmre. När jag kommer till garaget visar det sig att hojen inte frirullar på bakhjulen som den brukar. Börjar känna en viss oro.
Kollar bakdiffen och där är det, om inte torrt, så är det klart under nivån. Ser även att det går en slang från ovansidan klumpen mot det stället under styret som tidigare varit blött.
Dessutom snurrade båda bakhjulen åt samma håll när jag hade den upphissad och roterade det ena. Annars ska väl det andra hjulet rotera framåt när man roterar det andra bakåt va? Och tvärt om.

Pallade inte för stunden att kolla upp om det var en evakueringsslang som gick från bakdiffen upp till under styret då jag blev så less på det hela.


Vet nån vad som försegott i min bakdiff? Har aldrig haft problem med läckor eller annat där.

/fred
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Hakerik

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 344
  • Total likes: 7
  • Kön: Man
    • Visa profil
Hakerik
SV: Bakdiff torr
« Svar #1 skrivet: 25 mars 2013 kl. 09:10:29 »
Torr diff. Varför skriver du torr diff när du inte vet om den är torr ?
Tittar du in i nivå på fyllnings hålet och inte ser någon olja så kan det bero på att nivån ligger några mm under kanten på hålet. Stick in fingret i hålet, böj fingret neråt ( inte uppåt  ;) ) och känn efter.  Diffhuset kan du betrakta som en sluten behållare med en ventilations slang på. Oljan kan inte ta vägen någonstans utan att det syns på utsidan eller i vent slangen. Har du rätt olja i diffen? Kawasaki har en våt broms i bak och kräver en speciell olja i bak diffen.  Läs instruktions boken.  Att bägge hjulen i bak snurrar åt samma håll är helt normalt. Varför orkar jag inte ens förklara , det kan någon annan snäll person göra.
Anmäl till moderator   Loggat
Polaris Scrambler 1000
Polaris Scrambler 850 LE
Honda Transalp 600 modifierad.
Honda CX500 Military style. se youtube.
Suzuki Burgman 400.

Tidigare:
Kawa 750 eps -12.
Kawa 750 efi   -10
Can Am 800XT -07
CF Moto 500 
Diverse MC.

Utloggad Sittin

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 33
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Sittin
SV: Bakdiff torr
« Svar #2 skrivet: 26 mars 2013 kl. 05:56:17 »
Jag skriver: Om det inte är helt torrt, så är det klart under nivån.
Jag nämner även varför jag över huvud taget börjar misstänka diffen. Hojen rullar inte ordentligt.
Oljan är för kawas bakdiff.


Och visst kan jag kolla instruktionsboken, men där lär jag INTE få reda på om någon annan varit med om samma sak.

Jag provar igen.
Oljan har tryckts ur bakdiffen på mindre än en timmas effektiv körning.
Är det någon som varit med om det?


PS. Jag ska för din skull tappa ur oljan och mäta om det kan ge ytterligare info :)


Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad rally nizze..

  • Livet är som ett lotteri bara nitlotter.
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1711
  • Total likes: 168
  • Kön: Man
  • kawa 750 brute force..
    • Visa profil
rally nizze..
SV: Bakdiff torr
« Svar #3 skrivet: 26 mars 2013 kl. 07:47:32 »
tänkte om det är blött på nåt ställe om det kan vara en packbox som gett upp vid någon av drivklockorna på bakaxel kolla om det är blött där sen tycker jag du skall tappa ur den oljan som ev är kvar och fyller på med ny olja ( traktor hydral) finns på biltema art nr 36-994 10 liter så då har du till många oljebyten i bakaxel, och när du ändå byter där så byt fram åxå det är samma typ av olja som du har i motorn.
Anmäl till moderator   Loggat
man kan ta gubben ur dalarna men inte dalarna ur gubben  ()p

Har:
Volvo XC70 2.4D 08
Volvo V70 2.4D 07 (Såld)
Nissan King Cab Navara 02 (Såld)
Audi A4 1.8T 97 (Såld)
Skoda Felicia (frugans) 97 (Såld)
Volvo 945 turbo 96.(Såld)
VW Passat 1.8t 98 (Såld)
Kawasaki Brute Force 750 07
Volvo 940 LTT 97 (Såld)
VW Golf IV 98 (Fugans)Såld.
VW Bubbla 75 (frugans)Såld.
Opel Omega 03(frugans)Såld.
Audi A4 95

Utloggad Pelle_jkpg

  • Hunt the Wolf 2017 - Team Sweden
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 8570
  • Total likes: 107
    • Visa profil
Pelle_jkpg
SV: Bakdiff torr
« Svar #4 skrivet: 26 mars 2013 kl. 08:35:19 »
Citat från: rally nizze.. skrivet 26 mars 2013 kl. 07:47:32
tänkte om det är blött på nåt ställe om det kan vara en packbox som gett upp vid någon av drivklockorna på bakaxel kolla om det är blött där sen tycker jag du skall tappa ur den oljan som ev är kvar och fyller på med ny olja ( traktor hydral) finns på biltema art nr 36-994 10 liter så då har du till många oljebyten i bakaxel, och när du ändå byter där så byt fram åxå det är samma typ av olja som du har i motorn.

 ;D

Hahahaha 10 liter?!
Ja alltid bra och ha 10års förbruknings i lager  :lol:
Anmäl till moderator   Loggat
Renegade 1000R xxc -17 Triple Black - BKT Tires
Renegade 1000 xxc
Grizzly 700
Polaris 800
Grizzly 700
Renegade 800x
Renegade 800R xxc
Outlander 650
Outlander 800
Outlander 800R xxc
Renegade 800
Dinli 800
Rincon 680
Sportsman 850 EPS
Foreman 500FA
Outlander 500
Foreman 450
Kodiak 400
Trx350
GasGas 450
DS 450xmx
AC 500
Grizzly 700
Grizzly 600
Renegade 800X
Big Bear 350
LTR 450
Raptor 350
Suzuki 500F
Big Bear 350
455 Diesel
YFZ 450
Raptor 700
Grizzly 700
Big Boss 400
Renegade 800R
TRX 350
LTZ 400

Utloggad rally nizze..

  • Livet är som ett lotteri bara nitlotter.
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1711
  • Total likes: 168
  • Kön: Man
  • kawa 750 brute force..
    • Visa profil
rally nizze..
SV: Bakdiff torr
« Svar #5 skrivet: 26 mars 2013 kl. 09:20:00 »
Citat från: Pelle_jkpg skrivet 26 mars 2013 kl. 08:35:19
;D

Hahahaha 10 liter?!
Ja alltid bra och ha 10års förbruknings i lager  :lol:
ja f*n hittade inte 1liter flaskor dom har väl slutat med den men men va spelar det för roll då har han ju olja om inte annat haha  :lol:
Anmäl till moderator   Loggat
man kan ta gubben ur dalarna men inte dalarna ur gubben  ()p

Har:
Volvo XC70 2.4D 08
Volvo V70 2.4D 07 (Såld)
Nissan King Cab Navara 02 (Såld)
Audi A4 1.8T 97 (Såld)
Skoda Felicia (frugans) 97 (Såld)
Volvo 945 turbo 96.(Såld)
VW Passat 1.8t 98 (Såld)
Kawasaki Brute Force 750 07
Volvo 940 LTT 97 (Såld)
VW Golf IV 98 (Fugans)Såld.
VW Bubbla 75 (frugans)Såld.
Opel Omega 03(frugans)Såld.
Audi A4 95

Utloggad Sittin

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 33
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Sittin
SV: Bakdiff torr
« Svar #6 skrivet: 26 mars 2013 kl. 19:42:35 »
Är ganska säker på att jag hittat felet nu.
Av nån jäkla anledning har en eller bägge bromsarna bak blivit spända. Därav problemet med att rulla på plan mark. Detta har nog även gett upphov till att oljan kokat och trycket har ökat i diffhuset och sedan spytt ut den varma/kokande oljan.
Jag hoppas det klarat sig där inne, men allt ser fint, helt och rent ut.....  det lilla man kan se efter att ha bytt olja och tassat runt lite försiktigt.
Ska köra lite till, och göra ytterligare ett byte.

Det skumma i historien är att jag hela förra sommaren körde 2 mil varje dag till och från ett bygge utan några problem.
Servade alla vätskor efter det, och sen har den stått stilla i ett halvår! Har inte ett minne av att jag varit på å pillat på spännarna till bakbromsen.

Tack för tipset om oljan, men jag köper nog lite mindre mängd av min ÅF.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Sittin

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 33
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Sittin
SV: Bakdiff torr
« Svar #7 skrivet: 27 mars 2013 kl. 21:54:44 »
Nu har jag sköljt igenom diffen med ett par oljebyten till och kört klumpen ljummen.
Det som inte är OK är att bakaxlarna inte går att rotera åt olika håll när hon är upphissad. Däremot roterar de nu med lätthet.
Jag skulle visserligen kunna ta i utav he***te, men jag har inte riktigt lust med det ännu.
Det känns lixom inte riktigt bra! Tvärstumt!!!
Samma sak när jag testkörde. Det inre hjulet (i en sväng) "spinner"....  om ni fattar!?

En liten summering av situationen:
 Det har aldrig gått torrt, som överskriften felaktigt påstår. Tvärt om. Nivån var  ca 5 mm under påfyllnadshålet när jag kontrollerade ordentligt.
Varm har den nog i alla fall blivit, då bromsen legat på.
2 och 4-hjulsdriften hoppar i snabbare nu.
Det finns inga läckor i huset eller packningar.

Skulle bli jätteglad om någon kanske vet vad som kan ha hänt.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad rally nizze..

  • Livet är som ett lotteri bara nitlotter.
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1711
  • Total likes: 168
  • Kön: Man
  • kawa 750 brute force..
    • Visa profil
rally nizze..
SV: Bakdiff torr
« Svar #8 skrivet: 27 mars 2013 kl. 21:58:28 »
den är diffad bak det vill säga båda hjulen snurrar samma håll och det skall generellt inte gå att snurra hjulen åt olika håll.
Och värme utvecklas det då det är rörliga detaljer i en bakaxel och att även oljan får temperatur och värmer upp huset.
Anmäl till moderator   Loggat
man kan ta gubben ur dalarna men inte dalarna ur gubben  ()p

Har:
Volvo XC70 2.4D 08
Volvo V70 2.4D 07 (Såld)
Nissan King Cab Navara 02 (Såld)
Audi A4 1.8T 97 (Såld)
Skoda Felicia (frugans) 97 (Såld)
Volvo 945 turbo 96.(Såld)
VW Passat 1.8t 98 (Såld)
Kawasaki Brute Force 750 07
Volvo 940 LTT 97 (Såld)
VW Golf IV 98 (Fugans)Såld.
VW Bubbla 75 (frugans)Såld.
Opel Omega 03(frugans)Såld.
Audi A4 95

Utloggad O_Jonsson

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 544
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
O_Jonsson
SV: Bakdiff torr
« Svar #9 skrivet: 27 mars 2013 kl. 22:13:34 »
Citat från: rally nizze.. skrivet 27 mars 2013 kl. 21:58:28
den är diffad bak det vill säga båda hjulen snurrar samma håll och det skall generellt inte gå att snurra hjulen åt olika håll.
Och värme utvecklas det då det är rörliga detaljer i en bakaxel och att även oljan får temperatur och värmer upp huset.

Ska man vara petig så är det avsaknad av "diff" som gör att hjulen inte kan rotera olika fort.
Vad jag vet så är det än så länge bara Tgb och Polaris som har maskiner med riktig differential.
Annars är det vanligast att bakaxeln är "spärrad" så att hjulen snurrar lika fort.
Anmäl till moderator   Loggat
Kör Kymco MXU 500 -10

Utloggad rally nizze..

  • Livet är som ett lotteri bara nitlotter.
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1711
  • Total likes: 168
  • Kön: Man
  • kawa 750 brute force..
    • Visa profil
rally nizze..
SV: Bakdiff torr
« Svar #10 skrivet: 27 mars 2013 kl. 22:16:36 »
Citat från: O_Jonsson skrivet 27 mars 2013 kl. 22:13:34
Ska man vara petig så är det avsaknad av "diff" som gör att hjulen inte kan rotera olika fort.
Vad jag vet så är det än så länge bara Tgb och Polaris som har maskiner med riktig differential.
Annars är det vanligast att bakaxeln är "spärrad" så att hjulen snurrar lika fort.
jo det heter diffrentsialspärr men i folkmun säger man diffad ex agadiff eller esabdiff. fast spärren i bakaxel på nämnda maskin har samma lösning som för ex en rallybil det är lammeller som spärrar diffen.
Anmäl till moderator   Loggat
man kan ta gubben ur dalarna men inte dalarna ur gubben  ()p

Har:
Volvo XC70 2.4D 08
Volvo V70 2.4D 07 (Såld)
Nissan King Cab Navara 02 (Såld)
Audi A4 1.8T 97 (Såld)
Skoda Felicia (frugans) 97 (Såld)
Volvo 945 turbo 96.(Såld)
VW Passat 1.8t 98 (Såld)
Kawasaki Brute Force 750 07
Volvo 940 LTT 97 (Såld)
VW Golf IV 98 (Fugans)Såld.
VW Bubbla 75 (frugans)Såld.
Opel Omega 03(frugans)Såld.
Audi A4 95

Utloggad Lowest

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2558
  • Total likes: 45
  • Kön: Man
  • Södra-Dalarna
    • Visa profil
Lowest
SV: Bakdiff torr
« Svar #11 skrivet: 27 mars 2013 kl. 22:18:25 »
Citat från: Sittin skrivet 27 mars 2013 kl. 21:54:44
Nu har jag sköljt igenom diffen med ett par oljebyten till och kört klumpen ljummen.
Det som inte är OK är att bakaxlarna inte går att rotera åt olika håll när hon är upphissad. Däremot roterar de nu med lätthet.
Jag skulle visserligen kunna ta i utav he***te, men jag har inte riktigt lust med det ännu.
Det känns lixom inte riktigt bra! Tvärstumt!!!
Samma sak när jag testkörde. Det inre hjulet (i en sväng) "spinner"....  om ni fattar!?

En liten summering av situationen:
 Det har aldrig gått torrt, som överskriften felaktigt påstår. Tvärt om. Nivån var  ca 5 mm under påfyllnadshålet när jag kontrollerade ordentligt.
Varm har den nog i alla fall blivit, då bromsen legat på.
2 och 4-hjulsdriften hoppar i snabbare nu.
Det finns inga läckor i huset eller packningar.

Skulle bli jätteglad om någon kanske vet vad som kan ha hänt.

Sitter ingen diff i bakaxeln för den är stum och driver lika mycket på båda hjulen hela tiden.

Pinjongmutter brukar lossna i bakaxeln och då ligger bromsarna på när man gasar och då kokar oljan och sprutar ut i luftningen under styret.

Ska man byta bromsarna bak kostar det runt 1800:- med packboxarna  och packningarna.

Jag körde min så det nästan glödde i bakaxeln fan va varm den blev. Man hörde på flera meters håll hur det kokade i klumpen och tur att det var vinter så jag grävde ner bakändan i snön och kylde av den.

Då bromsen består av 3 lameller (ser typ ut som kopplinglameller) och har den ståt ett tag så kan lamellerna fastna eller man har haft fel olja i bakaxeln.

OBS det ska vara olja för våtkoppling i bakaxeln.
Anmäl till moderator   Loggat
CanAm Renegade 800R Xxc -10
Hemtillverkad kylaruppflyttning
27" Maxxis BigHorn
Variatorkit
Ricochet alu-hasplåtar
4st xenon 35W
6st ledlampor 10W spot
Hjälmlyse 3XCREE XML T6 led-ljus
Styrhöjare riser Elite pivoting 51mm
Symtec 4-Zone hand/tumvärme

Barossa 250 -05

Sålda
Kawasaki Dresel BruteForce 750i -08 Camo
Åke Raptor Dresel 700R -07
Kawasaki Dresel KFX 700 LE -07 skrotad
Dinli 270 -06

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: [1] 2  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Kawasaki (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Bakdiff torr
 


Online just nu.

538 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 581. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info