Vet vissa som haft rejält goa problem med sina servon på C-A så de får lämna in dom och efter någon månad så är de dags igen. Inget kul på en sådan dyr maskin.Angående problemen du nämner Dunf så tycker jag ändå det e små grejer eller håller du inte med? . Det e ju sånt som ÅF får ordna bara . Angående laddningen som du beskrev på din så är det inget problem som varken jag eller min far har på våra? Diffen fungerar klockrent på min. Känns lite knepigt när du sitter helt fast i ett sur hål. Trycker du in diffen och vips så är man ur (oftast) .
Ang x8, någon av er som mätt förbrukningen vid normal vägkörning? Stämmer hastighetsmätaren någorlunda mot gps? Och hur snabb är den, känns den bra i 90-100?
Can am före 2010 har en icke fungerande difflås/broms fram, den driver bara med ett hjul fram..
Smaksak, nya visco-locken fungerar väl bättre vad jag hört. Men den äldre var väl sådär.Oavsett så vill jag personligen bestämma när jag låser diff och inte. Terrorexempel, som aftonbladet skulle ha sagt.Så vill man ha visco-lock, och vill köpa begagnad can-am så skulle i alla fall jag vara noga med att testa så den fungerar som den ska.
att passformen på en omonterad frontbåge är dålig är en bagatell, den ser kanon ut när den är monterad =)Stål tål att ligga i spänn, inte glas vi snackar om..
Jag har sökt på nätet angående displayen och det ser ut som att dom första hade gröna staplar för bensin och vattentemp sen har dom bytt till vita staplar.. (dom hade strul med fukt i början)Att bli så grinig för att man inte fått lite grönt på displayen är lite barnsligt, blått, vitt och rött är väl flera färger? =)
Difflock kan man för övrigt lägga i INNAN man kört fast, vid tex diagonalpassage av ett dike eller så.