Kan vara så att du måste hålla in kopplingen om det sitter en brytare i den
I kopplingen eller kopplingshandtaget? För vi har inget handtag.. drygt 5 - 7 st lösa kontakter med 2 - 6 kablar i vardera som hänger löst..
Jamen alltså: På alla maskiner jag haft/har måste man ANTINGEN hålla inne kopplingen ELLER ha NEUTRAL i. Med andra ord så finns det en brytare i växellådan för N. Är den inkopplad? Lugna ner er nu och ta detta metodiskt.
Hur i helvete ska jag veta om en brytare inuti växellådan är inkopplad? Nog var du pedagogisk för första gången iaf. Får forska vidare annars kliååer vi allt och drar nytt. Det hade inte funnits några problem om vi inte haft 2000 andra lösa sladdar överallt. Vi är problemet på spåren iaf.
Alla kablar ur motorn är inkopplade. Alltså aspö får komma in och visa sina tatuerade armar snart.
Bra, för dina fiskpinnsarmar verkar ju inte bita på kabelhärvan iallafall.
ALLVARLIGT NU HYOSUNG OCH ACCESSÅKARE, HUR STARTAR NI ER MASKIN? VRIDA NYCKEL, START + KOPPLING, FRILÄGE, ELLER NÅGOT ANNAT?