Keramiska värmeisoleringar is da shit,
Har sträckläst hela tråden nu, vettefan hur ja missat denna... Ni är inte bara vanligt skadade ni pojkar! Hursomhaver så kommer det bli ett bad-röv-projekt! Har ni tänkt använda den fuckadevaccumstyrdabensinkranen och den kukadevaccumstyrdabensinpumpen? om inte så kunde nu besparat er en anslutning i customslangen. Ajaa, går juh plugga i värsta fall med en slangbit och ett borr från JULA, mer duger dom inte till.Keep upp da good work!
En del hojar har en vakuum styrd bensinkran, dvs bnesinkranen styrs inte med ett vanligt vred utan av undertrycket i insuget.På liknande kan man driva även bränslepumpen. Eftersom det blir ett pulserande undertryck i insuget så kan bränslepumpen drivas av dessa pulser.
Nae, kopplar slangen från tanken direkt till förknasaren. Och om allt funkar ska den inte flöda över. Gjorde det ingreppet 2 dagar efter ja köpte min.
Nae, kör inget vaccum på min bensin. Bara en kort slang så rak och fin som möjligt rakt in i sidan på förgasaren. kolla min tråd, bytte den för ett par dagar sen till en grön.