Ladda batteriet och testa igen.
NU kommer det lite uppdatering har varit ute o mätt lite ström. Den ena styrnings sladden in i kontaktorn kommer det fram ström i o då klickar den o vinschen går ut men på den andra kommer det oxå ström men då klickar inte kontaktorn. Så nu till en ny fråga vad är det som blir bränt eller fel? Jag har öppnat bägge 2 utan att se några fel är det bara dom 2 stora stiften eller pinnarna som det blir bränt på? För mera plockade jag inte isär dom fick inte bort plattan att komma längre ner eller har jag fel?
Nu är det så att radioenheten verkar funka den skickar vidare ström till kontaktorn i bägge kablarna men kontaktorn slår ej till. Kan vara fukt någonstans den står i en låst container är ju inte bästa klimatet där inne men ska bli lite ventilation o ett tak över så fukten försvinner.
Hej tycker min har bra kvalite ändå allt är ditsatt 08 och jag har inte haft några som helst problem med dom tidigare allt har funkat klockrent pröva att sätta dit batteri laddaren direkt på batteriet o sen pröva igen men utan resultat hade lika mycket ström in i bägge kablarna på kontaktorn så känns mera som fel på dom fast den ena är använd lite mindre o ser ut att vara i nyskick invändigt man kanske kan lämna in till en firma som kan mäta upp dom? Problemet är med containern är att det läcker in lite vatten i taket så det blir skapligt fuktigt där inne o med en blöt maskin blir det inte bättre men aldrig varit några problem fast allt håller inte i evigheter . Containern är i glasfiber så det är lite bättre än att ha en i stål.