Royalty häråt!!!!!
Skulle i sådana fall byggas utan vinstintresse.Ska jag ändå få en ubalk borrad så kan jag ju se till att det blir några extra bitar. I den stilen.
Hej jag tänkte också skicka en beställning man jag undrar om man åker på tull och moms när man handlar från Ali?
Fick hem den ena sorten igår, med blank reflektor. Och ljus finns det!Lite knölig design på ett sätt då den ska kylas runt smala delen av lampan så att säga, men det är ju lösbart.Men en sak gör mig lite konfunderad, den benämns som att innehålla ett Cree XM-L chip vilket cree anger ger 1000lm vid 10W. (datablad)Igår kopplade jag lampan till nätagget hemma och mätte 0,4A vid 12v. Detta ger 4,8W och räknar vi med 80% effektivitet på drivern så drivs chippet bara till typ 3,8W.Men visst, livslängden blir bättre och kylan hålls nere. Och den lyser av bara tusan ändå.Fast det kan hända att jag "måste" plocka isär och studera driven lite..
Ska forska i hur drivaren fungerar i dessa moduler, men tur kan man kanske modda den.Största problemet blir kylning. Redan nu vid 4W vill jag inte köra utan att kyla lampkroppen, vid 10W vet jag inte ens om kroppen kommer duga.Skruvmejsel fram!