Hos den åf skulle jag aldrig göra affärer hos.
Hej Vilken ÅF har sålt maskinen till dig? så man vet var man inte skall handla?M.V.H P-A78
Jag la en 1,5 mm bricka mellan yttre drivknuten och hjulupphängningen. Har aldrig råkat ut för det efter det. Distansringar i stötdämparfjädrarna gör oxå att dom blir lite hårdare och inte går i botten lika lätt. Det är det som är orsaken till att dom hoppar ur.
Är detta nånting du skulle rekommendera att göra redan i förebyggande syfte? Har inte råkat ut för det härännu på min maskin men gissar på att det lär hända mig också när jag är ute å pinar den
Nu var det ju inte hos åf problemet låg.
Och VEM har sagt att problemet ligger hos åf Som jag förstod det, en liten insticksfråga från en av våra forums medlemmar ang hur åf ifråga uppfattades. Och då svarade jag på detta, sen om det kan tyckas eller uppfattas skräpa ner denna tråd med off topic ämne så är nog inte jag en av dem som lever ut sina chatt behov i andras trådar
tycker bara att det är synd med dessa småfel. jag var ute i skogen i 8 timmar med en vän häromdagen och då var det inget alls som felade förutom lite sprucken plast pga klantig körning o översnöade småstubbar men det är sånt som händer. medans min kompis som kör can-am outlander 1000cc brände säkringen till 2 wd , 4 dw och winchen 3 gånger. alla kan ha otur det är det jag försöker komma fram till och de e inte bara kina maskinerna som har det sett flera trådar ang detta... men o andra sidan så är de 50/50 maskin och förare i många fall.vet att detta var väldigt off topic..
Var in med maskinen nu på morgonen och fick den fixad dom bjöd på kaffe medans jag väntade fick även se hur det såg ut och fungerade kan ju vara bra om det händer igen