nej den kan ju inte det. det vad va mekken hos min åf sa iaf, pga de där 5mm som felar.
Okej, jag har själv grejat några gånger med det där och då låste ringen iaf men sliter man till 2 gånger så ploppar axeln ut. I min ägo så lossnade bara vänster axeln och båda fram men den nuvarande ägaren lyckades få höger axeln att hoppa ut. Väldigt tråkigt och störande fel Vet inte om dom har åtgärdat detta fel på tex X8 men det såg iaf lika dant ut som på 500 maskinerna.
ag bad min ÅF på silverstone motor i karlstad kolla de andra också och de satt bra ( enligt dem iaf men de säger kanske vad kunden vill höra ) men man kan ju hoppas att det inte händer igen
vad tycker du om dem? är dem snabba?har nämligen köpt min där o den skall in på lagning då den inte vill starta ibland utan måste laddas hela tiden
jag skulle nog passa mig riktigt noga för att göra affärer med dom, läs den här tråden!!! http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=37108.0
orkade inte läsa alt men i början så var det ju en del dinlins fel?har gjort affär där och har garantin där så inte så mycket attt göra
Det kommer att hända igen, var så säker
bara att hoppas på det bästa. jag är rätt tjatig av mig så händer det igen så kommer de nog fixa det snabbt för att slippa mig