Alltså SMC är ju en mycket farligare maskin än en större.Alldeles för kort hjulbas så att den är lömsk o instabil den är dessutom så smal att den välter ganska lätt. Tror hon inte på dig får du be henne prova, hon kan exempelvis testa att ta upp den i 90 knyck o tvärnita.Hon kommer ju säkert vägra men då kan hon ju inte säga att du har fel :wink: En större maskin som är bredare och längre blir ju mycket trafiksäkrareo bromsarna skall vi inte tala om vilken skilnad det blir :wink: Dessutom är det ju som nån skrev innan att den håller längre än SMCn.Vet inte hur långt din gått men om 50 mil är det dax för stora motor servicen kostar säkert många tusen plus att nya bromsar behövs kanske däcken börjar bli dåliga så då går det ju några tusen där också. summering: Blir lika billigt att byta och mycket säkrare(Lycka Till)
Den stora renegade har 800cc bränsleinsputad motor som ger 62 hästar.. Dessutom 4x4 när man vill ha det.. Den bör nog kunna ge tex raptor 700 en match.. :-)Stockholm's gänget:Hur står sig Bigbadgrizzly's BF prestanda mot de maskiner som tex kjelle,libba,svenne etc åker på?
dom större maskinerna hänger på väldig bra i början.. jag har kört lite mott kjelle o libba o dom lyckas INTE dra ifrån särkilt mycket o lyckas dom, så ökar inte förspånget.. svårt att komma ivägg snabbt utan koppling...Testade mot rapptor också (solono1) o jag hängde på bra ett tag, sedan tog raptorn över... sen har jag inte vågat hålla stumt hela vägen heller :x
Citat från: "tribon"dom större maskinerna hänger på väldig bra i början.. jag har kört lite mott kjelle o libba o dom lyckas INTE dra ifrån särkilt mycket o lyckas dom, så ökar inte förspånget.. svårt att komma ivägg snabbt utan koppling...Testade mot rapptor också (solono1) o jag hängde på bra ett tag, sedan tog raptorn över... sen har jag inte vågat hålla stumt hela vägen heller :xMinns det där !! Höll på att stegra över i starten hehe, men skoj var det iallfall !
Citat från: "Sugge"Var MAN!! Köp en hoj du vill ha och som du mår bra av. Mår du bra av den, mår familjen också bra när du blir gladare. Lycka till!!Kan ju garantera dig att om jag släpade hem en leksak för 100papp utan att ha fått ok hemifrån skulle jag bli allt annat än lycklig.. :? Du har ingen tjej,va?
Var MAN!! Köp en hoj du vill ha och som du mår bra av. Mår du bra av den, mår familjen också bra när du blir gladare. Lycka till!!
Citat från: "Hubbe"Citat från: "Sugge"Var MAN!! Köp en hoj du vill ha och som du mår bra av. Mår du bra av den, mår familjen också bra när du blir gladare. Lycka till!!Kan ju garantera dig att om jag släpade hem en leksak för 100papp utan att ha fått ok hemifrån skulle jag bli allt annat än lycklig.. :? Du har ingen tjej,va? Joho det har jag visst men du måste självklart diskutera med henne att det kommer att göra dig lycklig och i förlängningen till en bättre make och pappa. Fast tänk dig för det finns ju faktiskt viktigare saker i livet än fyrhjulingar också. LYCKA TILL!!!