Sälj den gamla, köp den "nya", tror du hon kommer att märka nåt :roll: , skyll på att du precis "lackat" om hojen i nya färger 8O :roll:
kfx 700 då kan hon inte argumentera växlandet bara gasa & bromsa
Var MAN!! Köp en hoj du vill ha och som du mår bra av. Mår du bra av den, mår familjen också bra när du blir gladare. Lycka till!!
Citat från: "Sugge"Var MAN!! Köp en hoj du vill ha och som du mår bra av. Mår du bra av den, mår familjen också bra när du blir gladare. Lycka till!!Kan ju garantera dig att om jag släpade hem en leksak för 100papp utan att ha fått ok hemifrån skulle jag bli allt annat än lycklig.. :? Du har ingen tjej,va?
Citat från: "toby"kfx 700 då kan hon inte argumentera växlandet bara gasa & bromsa Var inte tanken att Hubbe skulle ha en ny och frugan den gamla?Men visst, köp en ny åt fruga och hoppas att du får låna den ibland.Seriöst så kan du fundera på att byta användningsområde, alltså titta på 4x4 som du behöver för vissa vardagssysslor, sånt som en SMC inte skulle klara av, typ dra släpvagnar, enklare att ta upp coh lägga i båten, klippa gräset (finns klippaggregat), ploga snö osv osv....
"Bra förslag, dock är jag "speedoholic" vilket innebär att 4wd är uteslutet."nya canam renegade kanske kan ge dig både toppfart och lek utseende men 4x4 som argument. Då kan du ju ploga tomten i vinter.