Jag har en brute 750 07a som motorn rasade på men är okej nu efter total renovering, det man får hålla koll på är oljan då dom lite äldre modellerna gärna vill ta en skvätt i ny o ne men håller en bara koll på oljan så går det fint.. Tycker det är en fin maskin o köra och kanon i skogen nog med ork så det blir över kanske lite het då den gärna vill resa sig men det blir en vana, bara man tar det lugnt så, när det blir ett byte så står det för min del mellan en ny kawa eller a-c då jag tycker att brp har tyvärr fått lite sämre kvalite på sina maskiner (personlig åsikt) annars är det maskiner med mkt klös och säkerligen hög lekfaktor. Men känn dig fram o testa lite olika då det är du som ska känna att det är rätt maskin och inte vi som kommenterar så iväg o testa tycker jag och du kommer säkert att bli nöjd i ditt val
först får jag tillägga att haveriet berodde på lögner av åf maskinen skulle vara ny servad men inte en droppe olja i motorn och jag orkade inte krångla med dom så jag bekostade reperationen själv, och hur jag tänker ang can-am så tänker jag mest på spruckna ramar skjeva ramar dåliga servos etc på en maskin som kostar runt 150 lök (ny), och för dom pengarna vill man ju ha riktiga grejer som det inte är fel på, blir ju som att köpa sig problem men som sagt maskiner med mkt pulver och säkerligen hög lekfaktor.