Om du vill ha snabba svar. Kolla på accsess delen. Och dom du ser äger en sådan skickar du ett PM till så kanske de plingar till i deras mobiler
Två hästar märker du inte , och jo jag har kört en 500 en stånk låter som en förvuxen gräsklippare , så nog måste det vara annat som spelar in mellan maskinerna.
Tack för tipset men hittar ingen som har den..... Vart grymt sugen på en snyggaste atv jag sett med bäst ergonomi, smal över tanken etc, såg välbyggd ut med. Men vågar nog inte köpa en då ingen verkar ha erfarenheter av dem, handlarn jag var hos hade bara sålt ngn enstaka... andrahandsvärdet lär väll inte vara lysande direkt.Håll er gärna till ämnet och ge mig bra tips var jag handlar min Atv nu
Håller helt med dom faller alltså alla märken , en egen åsikt köp inte en cf-moto , visst mycket maskin för pengarna 3års garanti men då ska du ha gjort alla servicarna hos service verkstad och det blir många ca 20 st varje kostar beroende var i landet du gör dom mellan 1500 kr till 2900 så gångrar du dom med tjugo det blir pengar det med.