Många måste ha penisförlängare och märkes maskiner för det är status att komma med det senaste.. Samma inom bilar måste vara det senaste och det dyraste.. Kommer bli en kines för min del när jag byter upp mig efter tjat till höger och vänster om att skaffa 4x4..
asså jag har kört atv länge och har köpt en ny cf x7. alla bara klagar på dem men jag har inget problem med den. och detta skit snack om att dem krånglar så är det bara prat. alla märken har måndags ex.oavset om det är canam cat eller potatis.och att köpa en can am för 70k som har gått 330 mil tycker jag är helt korkat.jag rekomenderar en cf. och dem som bara klagar på cf är oftast sådana som inte ägt en. eller någon som har haft en för flera år sen och cf har blivit mycket bättre dem 2 senaste åren.x7an har även en ny drivlina som är mycket bättre så folk som klagar på dem vet oftast inte nått om dem nya cf 2012 o 2013hoppas du hittar en bra atv som passar dig ville bara säga att cf är ett helt ok märke särskilt när den kostar hälften så mycket i både delar och inköpet av avt:n
Hej Oliwer!Hur många maskiner har du haft och hur långt har du kört med din nuvarande och i vad grundar du ditt påstående?
ja jag är 14. problem med det? jag har haft 2 andra kines fyrjulingar som vart skit... och en rolig cross som jag säljer.jag har inte svarat på dem andra trådarna förut pga att jag ej har hittat dem som jag skrev på då. är ny på forumet och precis lärt mig o hitta här:)
att köpa en can am för 70k som har gått 330 mil tycker jag är helt korkat.
Jag köpte en can-am som gått 420mil för 65k och tycker det känns som ett mycket bättre köp en CF som jag köpte ny