Jag köpte en polaris 500 sportsman Forrest , flång ny, med plog, vinsch, handtag/tumvärmare ,À armsskydd, handskydd, bumper bak för under 70tkr...Bara maskin tror jag kostar 65tkr..
Vägreggad?Hur många hästar är det i en sån ostrypt?
asså jag har kört atv länge och har köpt en ny cf x7. alla bara klagar på dem men jag har inget problem med den. och detta skit snack om att dem krånglar så är det bara prat. alla märken har måndags ex.oavset om det är canam cat eller potatis.och att köpa en can am för 70k som har gått 330 mil tycker jag är helt korkat.jag rekomenderar en cf. och dem som bara klagar på cf är oftast sådana som inte ägt en. eller någon som har haft en för flera år sen och cf har blivit mycket bättre dem 2 senaste åren.x7an har även en ny drivlina som är mycket bättre så folk som klagar på dem vet oftast inte nått om dem nya cf 2012 o 2013hoppas du hittar en bra atv som passar dig ville bara säga att cf är ett helt ok märke särskilt när den kostar hälften så mycket i både delar och inköpet av avt:n
Åter igen, tror vi vill olika saker med våra ATVèr. jag skall inte "ut i naturen", ler/grusgrop etc. Utan ploga min infart, köra till å från jobb några gånger om året, till stranden och kanske förvirra mig ut på ngn stig någon gång.Vill ha det mest prisvärda, snyggaste, praktiska, kvalitè etc för kring 65000kr inkl plog etc.Vad skall man då välja och var köper man detta i stockholmsområdet?