Hoppas min fula bild kan hjälpa. Annars fråga
Du borde ju jobba med att göra elscheman på heltid
Haha det gör jag ju Eller aah... ritar i Cad iaf
Du borde ju jobba med att göra elscheman på heltid Varför ha ledljusen på helljuset? Det är inte samma färg på en halogen lampa som på en led. Tycker det är behagligare belysning med bara led när man plogar/mörkerkörning.Lycka till med Pelles blueprint
Jag vill kunna använda ledljusen som extraljus tillsamans med helljus, som förövrigt är xenonkonverterade så det är inte så våldsamt stor skillnad i kelvin talet på ljuset som det skulle varit mot halogenare..Sen vill jag ju som jag skrev men kanske var otydlig även kunna köra med ledarna separat från helljusen, alltså kunna använda dom tillsammans med halvljus eller p-ljus fast via en separat strömbrytare (för plogning och annat arbetsljus). På helljus kan man inte få för mkt ljus
Lycka till Ps. Lyssna inte på Kaj. Han är en såndär... Va kallar man det? EFTERBLIVEN!
Okej okej men varför inte bara ha den på en strömbrytare, allt blir ju enklare då och du kan ha på ljuset lite som du vill ändå. Nä för mycket lys kan man aldrig få Jag hade en separat 3 läges brytare på min förra maskin. I ena läget lös en 72w ramp + 4st 10w led framåt och i andra läget rampen och de 4 framåt + 2st 10w led bakåt. Väldigt trevlig belysning blev det när man plogade