ska nog inte sitta O-ring på den heller, de skruvarna brukar ju täta med en kona i änden, alltså stänga av bensinen redan innan den når till gängorna, så det ska inte läcka, men det är ju made in china, tänk på de
Som Oskar redan nämt så hade jag detta problemet, jag bytte till en ny vacumkran men till min förvåning så blev det inte bättre med den nya heller, flödade lika mycket bensin till förgasaren endå. Så jag slängde allt vad vacumkranar var åt h...vete och köpte mig en enkel B&S kran samt lite nya bränsleledningar och monterade denna manuella kran under sadeln.Funkar fint och känns bra med en manuell kran som man kan lita på, visst man får lyfta på sadeln och vrida på den men det tar inte många sekunder.
Kan du slänga upp en bild på din lösning och gärna länka till den kran du valde ? Vore toppen för mig då jag har 20 mil till maskinen och vill gärna ta med mig rätt grejor när jag åker dit.