Bara att prova mao. Ska kolla vad för fästen som skulle kunna passa.Du råkar inte ha en bra bild fästet på själva lampan liggande?
Nu fick man lite dåligt samvete Vad använder du för rengöringsprodukter? Blev ju kanon fin och putsbögig
Inte hela sanningen, motorn ser ut som ny men plasterna är fotograferade på en _blöt_ raptor och desutom en bit ifrån :pAvfettning och högtryck (med en omgång skum först i högtrycken), brukar dra en svamp snabbt över kåpor.Provade biltemas "prewash" som kom senaste utgåvan, ska ju vara likvärdig avfettning. Blev förvånad över resultatet om ett dock inte helt imponerad, men den hade egenskapen av att det inte rann av lika lätt som deras avfettning som mer är som vatten. Så klart godkänd produkt. (Billig me så man kunde ju slösa ordentligt)
Vi har tre roliga avfettningsmedel på jobbet, två som äter aluminium, fingrar och lungor osv och ett baserat på apelsinolja.Ska nog prova det idag känner jag
Lite där utmaningen ligger, det finns inga. (Inte som jag hittat iaf.) mina ska passas in på befintliga punkter för orginallyktan så det blir hemmagjort. Har iof stått och hållt i biltemas fästen för "solo" lyktorna. Men inget för dessa dubbellyktor. Dom har infästningen på vardera sida om lyktan så man ska kunna montera dom på "gafflar" för möjlighet att ställa dom upp/ner.Inte omöjligt att det är samma "bredd" på biltemas solo lyktor så man kan ta 2 st separata. Bara åka in o kolla.
På pappret så har din hoj bara en ljuskälla (antar jag), men o andra sidan är denna uppsättningen ifrån biltema e-märkt och _förmodligen_ bättre ljusbild. Men... Det finns ju riktiga plitar på vissa stationer. O andra sidan kan du ju bara "stänga av" dom när du ska besiktiga och temporärt koppla in orginallyktan i värsta fall.
Jag besiktiga min Suzuki LTR450 med mina fina Dresel lampor. Jag hade bara ett halvljus igång och två lampor på helljuset. Jag frågade om hur många ljuspunkter man fick ha på halvljuset. Han kollade i deras databas och där stog det inte något om att man bara fick ha en ljuspunkt (vad han kunde hitta iaf. stog en eller två, kanske beror på vad den är reg-besiktigad med).Det hade funnits förut sa han, det var nåt med några mått, var det längre än 200mm i CC mellan lyktorna eller nåt sånt fick man bara ha ett ljus men det hade dom nog tagit bort så jag kunde koppla in bägge ljusen till halvljuset... Men sen sa han att dom kanske ändrat sig nästa gång jag kom till besiktningen och skrattade lite . Fast mina ljus satt bara på till och från besiktningen iaf....//Lizard
Jag besiktiga min Suzuki LTR450 med mina fina Dresel lampor. Jag hade bara ett halvljus igång och två lampor på helljuset. Jag frågade om hur många ljuspunkter man fick ha på halvljuset. Han kollade i deras databas och där stog det inte något om att man bara fick ha en ljuspunkt (vad han kunde hitta iaf. stog en eller två, kanske beror på vad den är reg-besiktigad med).Det hade funnits förut sa han, det var nåt med några mått, var det längre än 200mm i CC mellan lyktorna eller nåt sånt fick man bara ha ett ljus men det hade dom nog tagit bort så jag kunde koppla in bägge ljusen till halvljuset... Men sen sa han att dom kanske ändrat sig nästa gång jag kom till besiktningen och skrattade lite . Fast mina ljus satt bara på till och från besiktningen iaf....