Tror dinli / hyosung / goes 450 generellt är riktigt prisvärda maskiner! Tycker det blir fel att jämföra med en maskin som kostar det dubbla.
känns som att rekommendationerna försöker göra dig mer osäker på om dinlin verkligen är rätt maskin för dig.
Tror inte du ångrar dig men vårda den väl och var lika noga med den som du skulle varit om du köpt en dyrare maskin men var inte rädd att anv den då delar inte behöver kosta en förmögenhet om det skulle gå sönder eller om du kör sönder den på något sätt. Finns så mycket roliga saker man kan förbättra den med, för att få ut mer valuta för pengarna man lagt ner.Är det något du undrar om så finns ju detta forum, och jag svarar gärna på frågor om jag kan besvara dem.
Det jag mest var ute efter var att han borde kolla på fler och jämföra lite eftersom man upplever maskinerna olika. Att sitta och bestämma sig utan att provköra blir väl som att köpa grisen i säcken. Ang just dinli så skulle nog jag kunna tänka mig en sån om jag skulle vara ute efter en billigare quad, gärna en ss. Men jag skulle då tagit mig tid till att prova fler i den klassen också.