Först och främst måste jag sägs att jag är djupt imponerad!Motorer är verkligen grekiska för mig, kul att se dina lösningar.du drar verkligen inte grejer i långbänk, en enkel undran om det skulle gå .... Och så är du igång Jag är väldigt olik dig på det sättet att jag vill alltid ha maximal utdelning när jag startar ett projekt .Därför skulle jag väga effekt vinsten mellan en 500 och en 600cc noga , och kanske avstå pga av för liten vinst.Men det är jag, och jag är ändå väldigt impad av att du får grejerna att funka och att du överhuvudtaget vågar riva isär och modda själv.Bra jobbat!
Gratulerar till ditt bygge, grymt imponerad . Ska bli spännande och se hur länge det tar innan det sitter en turbo på maskinen . Ska leka lite först, nu när det finns snö, sedan blir det att riva ner motorn och plana toppen. Kanske man gör en kopia på bygget, utan oljekylning och insprutning dock (inte tillräckligt med kunnande än).
Hej Har du fått kört något och sett hur det funkar? nyfiken.M.V.H P-A78
Och FILM!!!!!!!
Ensam, mörkt och kallt... HahaDet kommer så småningom
grymt bygge!:) mycket intressant! har dock en fråga om oljekylningen till kolven du byggde, du är inte rädd för att det ska gå av och åka ner i veven?