Huruvida det som står på lappen är sant eller ej känner jag inte till.Lappen som sådan är dock ett skämt och knappast något som Bombardier monterar.Har du själv problem med en spräckt ram?Du är nyregistrerad och okänd, har inte skrivit i så många andra trådar, men skriver desto mer om hur dåliga BRP är... sådant får iaf mig att dra öronen åt mig.Därmed inte sagt att du varken har fel eller är ute på korståg, men man undrar ju lite.För övrigt är CanAm knappast det dyraste märket.Dyrt ja, men inte dyrast.
Allt går om man vill.I detta fall vill jag dock inte.Lycka till och hoppas du når en lösning.Tråkigt att höra "hydro" att du inte vi höras på mail ,det är du som har lite frågor till mig, tyvärr i nuläget kan jag inte skriva om det på forumet , det dröjer ett tag till innan jag kan prata om det . men jag lovar er på ATV forum att det kommer fram , Ärendet är överlämnat till tingsrätten Rickards mail hittar du säkert på sidan, om du letar lite.
Hydro det där var väl inte särskilt snällt uttryckt. Bara för att man är "okänd" och inte har skrivit mycket betyder väl inte nödvändigtvis att man är mindre trovärdig?
Nej, absolut inte.Och det skrev jag inte heller.Jag skrev att jag drar öronen åt mig när nån ny kommer och det enda han gör är att spy galla över något, dvs ett typiskt sätt att försöka sätta press på någon.Därmed inte sagt att något som sagts i tråden är felaktigt, jag vet hur deras ramar ser ut och även jag har sett bilder där sprickor uppkommit, men återigen... när en ny enbart skriver om en enda sak, ja då börjar man undra lite då det känns som ett korståg.Sen varför han skall skicka mail gör saken än mer förvirrande då jag ju inte har några intressen i någon av parterna.Det enda jag ville var att få veta vad han egentligen vill, att lägga in bilder på falska dekaler hjälper iaf ingen.Men som sagt, jag önskar honom och alla andra med liknande problem lycka till.
Detta börjar spåra ur... Jag är glad över om det kommer nåt konkret. JA jag har en maskin som kostade 150 000! Och jag är nöjd med den!Ska jag inte det det? Ska jag klaga på Can-am när jag är nöjd? Jag blev inte välkomnad med blommor och fika när jag hade problem.Men jag har aldrig oavsett märke blivit trevlig bemött när jag haft problem. DET är förjävligt. (för jag gillar fika....)Jag anser inte man ska kasta skit på ett märke då det i 100% av mina fall berott på ÅF och enskilda individer som inte tål jag håller på min sak.Man får gärna tycka det är dåligt att ramarna spricker när man kör 70-80 blås ner i en sjö/lerpöl. Hoppar meterhögt med en 300-400 kg maskin.Jag personligen tycker inte det! inte ett skit konstigt faktiskt! Anledningen till jag tål att min maskin har mindre brister är troligen för jag ser den som en leksak. Precis som en cross som behöver motorrenovering efter 100 timmar om den används som "reklamen visar" Om jag varit ute efter en driftsäker maskin hade jag köpt en Honda.Nu är inte det fallet, utan jag vill ha en Renegade som har något som inte konkurrenterna kunnat matcha på 5 år. Nu kände jag att jag spårade ut själv.... Men jag är så J*vla trött på all skit som skrivs om Can-Am hela tiden. Hade jag ägt en Ferrari så hade det säkert varit skit också.
Tråkigt att höra "hydro" att du inte vi höras på mail ,det är du som har lite frågor till mig, tyvärr i nuläget kan jag inte skriva om det på forumet , det dröjer ett tag till innan jag kan prata om det . men jag lovar er på ATV forum att det kommer fram , Ärendet är överlämnat till tingsrätten