Eatv är nästa steg.Och dit är steget stort, större än en Raptor med allt trim i världen nånsin klarar.Det är bara en tidsfråga.
E-atv i all ära men han som designa dem borde få stryk...
jag vill att BMW ska göra denna.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Ja för dem var ju snygg....NOT. Det räcker väl att yamaha gör en riktig maskin som inte kommer ur crossträsket. Klart.
Fast det lär ju inte hända med Usas fina ekonomi.Yfz:an har ju fått en hel del uppgraderingar i år så snart är det väl Raptorns tur Att det skulle komma något vägreggat eller med den inriktningen öht från Yamaha tror jag inte.
Hur länge låter yamaha usa diktera vilkoren då? De lär väl se marknaden i europa själva snart?
Vilken marknad i Europa? Syftar du på homoglobilaseringen så har ju Yamaha guldläge.Säljer fordon som de slipper befatta sig med sen.
Hoppsan!Min mc som quad ju! För övrigt måste man ju inte köpa NY Eatv... då är de löjligt dyra, ja.Nu har ju KTM haft sin 1190 Adv ute ett år så den borde ju komma med stödhjul och då kan man ju tänka att 950 och 990 sjunker ytterligare lite i pris.Men en GS i quad-utförande, nu blev man fan sugen!GS:en har ju kommit i ny version i år, för första gången med vattenkyld boxer nånsin, och våtkoppling, så denna "gamla" kanske blir poppis som fyrhjuling i Tyskland.Det vore fräckt!Då slipper man ju dessutom den förbannade kedjan.